e-mmiie

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Emmie - 21 augusti 2011 19:33

Hejsan 
fotbollsgolfen gick bra idag .. iaf på hälften av banorna! ;)
jag kom faktiskr 2:a grr vad det känns grymt  :D
aja men men vi hade iaf skojj o det är väl huvudsaken?  

men under tiden vi spelade kröp lilla 4-åringen in i leksaken ;)
såå sör lilla Anton e :D


   


Men innan fotbollsgolfen var jag ju med linn och det var sjukt kul.. =)

det avr jätte länge sedan vi var sist men vi hade det super mysigt med film popcorn och allt! tack för i helgen iaf..
imr e det ju skola ;(




Puss   

Av Emmie - 21 augusti 2011 11:21

Tjenis


Igår var jag på bio med linn och såg "jag sakanr dig", riktigt bra men riktigt sorligt genom typ hela filmen.,
men jag kan rekomendera den till alla eller kanske mest tjejer ;)
men den var iaf skit bra tyckte jag & Linn + några tårar kom där, det var bara vi och två till i hela biosalongen ... kul   


Nu har vi iaf ätit frukost o jag ska hem om en timme för då ska min familj plus familjen stenbäck spela fotbollsgolf!!   

nu ska linn o jag bädda ska se vad vi hittar på den sista tiden då :D

Puss


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards