e-mmiie

Alla inlägg under juli 2011

Av Emmie - 8 juli 2011 20:57

Hejsan!  


Idag har varit en riktig Fixar-dag(elr iaf en liten)!
vi har handlat inför Konfirmationen
gjort klart kläderna till karnelvalståget(nästan)

nu är det bara kronan med fjädrarna kvar att göra! :D

vi handla sjukt mycket idag... både till maten och tårtan.. snacks o dricka o ja ännu mer! 
vi handlade också fjädrar o krona till nellie inne på panudro samtidigt som hon tittade på en massa andra glittriga saker sen... sen hoppade hon fram med en läskig mask framför mig så jag skrek i affären  


I morgon  ska vi börja laga maten o göra tårtan inför konfan på söndag!! :D 

Har nog inte så mycket att säga mer.. =))) 

 eller jo.. vi ska ju gå karnevalstågetden 16:de först sen ska vi upp på den stora scenen på rådhustorget klockan 23.00 på kvällen .. o skämma ut mig en gång till!!!!
Jo lycka till emmie iaf ! :D

Pusspuss

             /Emmie 

Av Emmie - 5 juli 2011 22:23




Ett ord räcker till denna filmen och det är Rekomenderad!!


Såg den nyss med Charlie min kusin o kunde inte sluta böla samtidigt som den var skit bra!!! (y)  

Av Emmie - 4 juli 2011 21:57

man tackar ju inte nej till Grekland iaf =) 
Ikv beställde vi en resa till Rhodos!
hotel Sirene Beach men pooler o strand bredvid varandra typ :D
en vecka i grekland 30 grader i skuggan .. 
man kommer ju inte alls vara neger sen när man kommmer hem,
dagen vi kommer hem ska vi även träffa mina saknade kusiner som jag aldrig träffat! =))
längtar sååå sjukt mycket till allt nu :)

  bild på hotelts pool :D 


Kram Emmmie

Av Emmie - 4 juli 2011 17:34

det luktas semester!!
jadå! 
idag var jag o syrrorna med mamma på Resia o kolla resor !
så ikv ska vi sätta oss ner vid datan & beställa en resa!!! =D

det kommer mest troliga bli till
Kreta eller
någon annan ö i grekland
cypern eller
typ turkiet !
vet inte riktigt men vi får se ikv ! :D


 

plus har jag fått reda på en annan super rolig sak som jag hoppas o hoppas på till 100 !  :))

annars har bara jag o sanna fyllt grus under trappan idag på en halvtimme o vi får 200 kr vars!! :D
rätt bra faktiskt, =) 

men ha det toppen !

Kram Emmie <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards