e-mmiie

Alla inlägg under februari 2011

Av Emmie - 28 februari 2011 00:11

hellu :D


har inte lagt ut bilderna på Messi (hamstern) som sanna tog =D


            



awe min lilla älskling =)


  

Av Emmie - 27 februari 2011 23:19

När vi var på väg till sannas träning så låg vi bakom en bil vid en korsning..så är där en bil som kommer från andra hållet som bara ser oss och inte bilen som ligger framför oss :/
vi blinkade för att svänga, och imed att han inte såg bilen framför oss så körde han ut och körde rakt in i sidan på bilen framför oss..
Bilen den surrar runt något varv, bilen får väldigt stora bulor. Men som tur är så blev ingen till skada. 

"killen" som blev påkörd sa att han hade för 5 minuter sen lämnat av sin 2 åriga dotter .. ibland har man änglavakt!!! :]


jaja sen var väl resten av dagen bra! :D

ska väl lägga mig nu eller iaf snart   



  



Av Emmie - 25 februari 2011 17:06

Kom nyss hem till Amanda, dem andra kommer snart..

nu väntar en rolig kväll !! ;))




        

Av Emmie - 25 februari 2011 12:33

Idag ska jag till Glumslöv,

ska sova över hos Amanda med Alice och Alex =)

¨

har inte gjort v mig än så ska väl göra det snart ;))

men annars så har jag bara suttit vid datorn o städat rummet lite ;))

imr e det match .. ;//

jag ska stå i mål :]

roligt men ändå inte .. hahaha 

jaja vi får väl se hur det blir .. vi ses !


bild på mig o Amanda !!  ♥ ♥ ♥

  


toddellooo (L)

Av Emmie - 25 februari 2011 00:11

hellu =)


haha idag åt vi hamburgare till middag o Klara har inspererat mig med en väldigt fin teckning så här blev resultatet !!


ursäkta alla som gillar hästa eller rider!! ;))


  


fiin va? :))

Av Emmie - 20 februari 2011 16:35

hhiioo :D   


varit med bästa Kusin xD

idag vaknade vi klockan 09.30 något sånt =)

vi menar jag ,, jag o Linn ;D

har varit med linn fram tills nu ungefär :D

vi gjorde v oss å tittade på en massa olika roliga filmklipp

men sen bakade vi "chokladbollar"  

sen skulle hon hem tyvärr.. eller till sin mormor .. krya Yvonne !   

jag o mamma körde precis och hämtade pjäxor och skidor för imr ska jag,Bianca o Erica till Vallåsen :D


Snart ska jag och Erica till Gudstjänsten i Asmundtorp   


måste sticka å hämta mitt te nu   



En bild på mej o linn för många år sedan :D

  


teeedddooll! (L)


Av Emmie - 17 februari 2011 18:03

Heejsan hejsan !!


jag e sjuk nu   

eller ja inte så så att jag spyr men e mega förskyld o har jätte ont i halsen ! =(

hade nog feber igår med ! ..

så det blir ingen träning för mig ,, istället ska jag försöka göra engelskan !

japp det var det ! :D


hejdå (L)

Av Emmie - 14 februari 2011 08:13

Heej!

 

får väl börja med glad alla hjärtans dag   

inte för att vi brukar fira den på något sätt här hemma ..

egentligen är dagen skit tråkig ! men aja ..

 

sitter nu här å försöker plugga lite iaf .

ska snart till doktorn o kolla vad jag är allergisk emot ://

senare ska jag till en plats och fråga om jag får praoa där,

och ikv blir det träning   

 

Ses ,


Todeelooo



ps. I love you

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards