e-mmiie

Alla inlägg under mars 2011

Av Emmie - 29 mars 2011 22:39

jag har det finaste ljuset tänt just nu ..<3
 

älskar dej <3

Av Emmie - 26 mars 2011 17:45

hejsan.. 


vaknade klockan 9 :O

iaf jag gjorde v mig sen tog jag tåget till glumslöv =)

mötte upp Emma o så stack vi ner till Kg för där skulle ju P-96/97 spela :D

tyvärr förlorade dom, men jaja .

mormor o morfar kom o hämta upp mig i glumslöv så åkte vi vidare till Helsingborg o kolla på match där :D

såklart vann HIF.. med 1-0 :D


nu är jag hemma hos mormor o morfar .. snart kommer mamma med min famlij o hämtar upp mig för vi ska vidare till Linn o hennes familj :D


 

  

(L)

Av Emmie - 25 mars 2011 20:33

Var med johan o Åke idag .. kul!! :D

senare hade dom ju match så jag kolla på den med matilda o matilda , frös som e jude ;O

aja .. imr ska jag iaf till Glumslöv igen o titta på en till match :)

efter det ska jag titta på Helsingborg if vs Landskrona bois... :D

senare på kvällen ska jag med familj till Linn o den familjen, käka o ha det skoj,


Har nog inte mer att säga nu :P 


 

Av Emmie - 24 mars 2011 22:19

glömde skriva innan att mamma köpte ett par nya fotbollsskor till mig =)

jätte fina :D

några 
F50  



  

Av Emmie - 24 mars 2011 22:18

haha vet ni hur rolig denna video e ? ;)

jag tror jag har sett den 10 gånger minst efter varandra xD


Av Emmie - 24 mars 2011 21:08

HeJsAn!


idag har det varit en blåsig dag :P

gick till bussen i storm .. var tvungen att åka tilll stan o möta upp min mamma o syrra där för att min navelpiercing hoppade av idag , blev av med den "stora kulan" ;)

sen hem o göra v sig för senare var det träning.. 

haha hade skit kul med Erica .. fick riktigt ont i magen xD

nu sitter jag här o äter .. 


Imr åker jag till Glumslöv för att vara med Johan o Åke :D

sen har dom match o då ska jag möta upp Matilda96 där nere , sen vet jag inte vad det blir :P


nellie hade skrivit ett brev till mig medasn jag var i värmland med Erica (2 veckor sen)

men hon hade glömt att ge det så jag fickd et nu :D

det stod följande :


Till Emmie 

från Nellie


sen började brevet : 


till emmsan

jag hoppas att du har klätt dig varmt. jag vill inte att när du kommer hem på söndag så böörjar du och nysa och så.


hälsningar Snekan!! :D


haha jag kallade henne snäckan när hon var liten men hon kunde inte stava till det !! :D 

så söt ;D 


 

Nellie   


 

Av Emmie - 20 mars 2011 20:16

HEJ!


gick o la mig klockan 03.30 i natt :/ 

snackade med johan och åke i 5,5 timme :P 

haha roligt hade vi iaf .. men 10.00 väckte mamma mig o sa att mina kusiner kom nu och skulle äta frukost hos oss,

så just nnnu är jag väldigt trött!! 

men måste kolla på solsidan :P


nu börjar det igen så hejdå :D

 

Av Emmie - 19 mars 2011 23:28

Denna filmen var det :D

  



    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards