e-mmiie

Alla inlägg under januari 2011

Av Emmie - 24 januari 2011 22:39

jag sa ju för länge länge sedan att jag skulle sova hos sara och att vi skulle på badet :D

här kommer 2 helt underbara bilder på Anton min älskling (LL)


    

Av Emmie - 24 januari 2011 08:32

Nu har Nellie äntligen klippt lugg :D


hon ville men ändå ville hon inte innan bi klippte henne.. men sen fick hon 100 kr. och då klippte hon sig =D


2 bilder på henne före !

   



och 2 bilder på henne efter!


    


Av Emmie - 23 januari 2011 19:02

här är fler bilder från Helsingborg :D


                

Av Emmie - 22 januari 2011 01:15

hejsan!!


idag har det varit Helsingborg som har varit på listan!

efter skolan stack jag o Marcus till Hbg..

lite senare träffade vi alla andra där o det innebär , Melinda, Oliver, Mattias, Nina Amanda, Marcus och Ronja..


Vi åt på McDonalds sen gick vi till bion :)

Världens konstigaste/tråkigaste film ..

det kanske var en bra handling men absolut inte bra gjord!!

men det var bra handling för annars hade man ju inte börjat gråta.. kanske ?? :O

------------------------------------------------------------------------------------------------


Efter vi hade sett bion skulle vi gå tillbaka till knutpunkten ,,

Då gick vi förbi en affär med as fiiinaaa bröllopsklänningar och saker till ett bröllop!!

Här är våra klänningar .. eller den första bilden vill vi ha överdelen .. sen andra bilden vill vi ha underdelen så vi ska sy ihop klänningarna =D


    

  


sen e detta vår skor :D


  


Sen sist så e detta vår Tiara :D (inte skorna)


  



sen hann jag aldrig ta foto på dom lila klänningarna till alla våra 13 egna barn

(melinda 8 ,, jag 5)

sen kanske våra barn i somalia också ska ha en klänningar =D

det blir säkert bra :D


Hejdå .. nu är det dags att sova . natti natti :) (L)

Av Emmie - 20 januari 2011 16:02

har bara ett ord att säga om detta ..


WOW !!


Av Emmie - 19 januari 2011 21:41

Kickboxning idag .. ;)

eller jag tränade inte men jag var med melinda, oliver, marcus och mattias och tittade , :)


Började med att vi tog bussen hem eller till stan, jag och melinda kollade ut våra gifteringar =) jätte fina juh!

sen åt vi falafel och stack hem, senare stack vi till träningen och jag såg på när dom svettades .. MOHAHAHAHA!!


Bild på melinda ;D


    

Av Emmie - 18 januari 2011 20:46

Måste bara lägga ut den finaste bilden på Olle hedberg .. med den bästaste låten med honom =D


  



Av Emmie - 18 januari 2011 20:42

hejsan !


har läst världens bästa bok!! :D

"som min egen skugga"
as bra bok .. handlar om en tjej som blir förföljd av en tjej som ser lika dan ut som hon själv!!

men jag behöver lite hjälp !!

jag fatta inte slutet ? ;S

e det bågon som läst slutet och och kan berätta det för mig ;))

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards