e-mmiie

Alla inlägg under april 2011

Av Emmie - 27 april 2011 19:17

 


idag har det varit ett underbart väder! :D

har varit ute o solat i bikini, tagit premiär doppet i poolen .. brr så kallt! :O

nu har jag bara suttit o chillat rätt länge men klockan åtta e det träning,

o sen ikv är det El classico =)))


Heja Barca!!   




Till helgen ska jag äntligen vara med min älskling!! :*

saknat otroligt mycket.. (:

detsutom e det valborg, undra vad man ska hitta på ,

men tror jag e med Johan (L)


aja nu ska jag gå o byta om inför dansen!

se ya later !   


Puss    /

        /  Emmie   

Av Emmie - 14 april 2011 20:58

hejsan hejsan!

imr e det dasnuppvisning på idrottsgalan .. inte alls nervös ju :S nejnej! ;))

var där o dansa idag .. vi ska dansa mellan alla borden som ni ser på bilden nedan ;D

tänk om man snubblar på den långa klänningen eller typ något liknande xD

pinsamt!!! :D



 


här e vår klänning .. Ellie blev helt salig i den när jag kom hem :D


klänningen ska vi ha imr iaf xD <3


   

Av Emmie - 9 april 2011 19:23

Jag är med i en tävling på facebook ..

för en som vill hjälpa mig ska bara kommentera det inlägget som jag la ut om tävlingen .. ni kan kommentera vad som helst ..

snälla hjälp mig


http://www.facebook.com/profile.php?id=100000399662510


 

Av Emmie - 5 april 2011 22:10

du it like i do.....



Emmie Sjöstrand sa (18:24)



Mohombi - Coconut Tree



Emmie Sjöstrand sa (18:28)



Katy Perry - Firework

Lady Gaga - Born This Way



Pitbull - Hey Baby



Emmie Sjöstrand sa (18:30)



chris brown- yeah 3x



Emmie Sjöstrand sa (18:31)



Britney Spears - Till The World Ends



Emmie Sjöstrand sa (18:32)



LMFAO - Party Rock Anthem



i just had sex



Emmie Sjöstrand sa (18:33)



edward maya- this is my life



Emmie Sjöstrand sa (18:35)



black eyed peas -the time



Miss Li - Ba Ba Ba



Emmie Sjöstrand sa (18:36)



Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull



Tonight (I'm Lovin' You)



Emmie Sjöstrand sa (18:39)



boozer - this is malmö bitch



Emmie Sjöstrand sa (18:41)



( Hampton the Hamster "The Hamsterdance Song" )



http://www.youtube.com/watch?v=p3G5IXn0K7A



..



Emmie Sjöstrand sa (18:42)



Cidinho & Doca - Rap Das Armas (Parapapapa) (Official Video HQ)



jag har tagit alla från goggle så vissa står lite konstigt . men du kan kopiera det o se låten själv  )



Emmie Sjöstrand sa (18:43)



Waka Waka (This Time for Africa) 



Emmie Sjöstrand sa (18:55)



Klappa Händerna - Mora Träsk




Huvud axlar knä och tå




Queen - We Are The Champions

Av Emmie - 5 april 2011 18:10

tjabba tjabba ! :D


nu ska jag bara berätta att vi har ju börjat praoa nu ;P

skit kul .. iaf i vissa stunder , 

inte som om dom lägger en stor kladd i blöjan eller kastar grus på varandra och inte lyssnar på mig när jag säger till   

aja jätte kul ändå, härliga små barn det finns nu förtiden.

idag var det första gången jag var tvungen att ta en huvudvärktablett o det är ändå bara 2:de dagen , ;))

har sovit nu i en halv timme eller något , sen väckte mamma mig för att vi skulle äta ...   


idag är det första dagen på länge jag e fri från träningar .. känns tråkigt men sätter mig o tittar på film ist  


   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards